Białystok, 05.07.2019 r.
Fundacja Biznes i Prawo
Puchalskiego 15
15-197 Białystok
ROZEZNANIE RYNKU 01/7.1/FBiP/2019/01
W związku z realizacją projektu „Rozwijaj się, działaj i zarabiaj!”
nr: RPO.07.01.00- 20- 0223/18 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Oś Priorytetowa VII: Poprawa spójności społecznej
Działanie 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji
Priorytet inwestycyjny 9.1 Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększaniu szans na zatrudnienie
I. Zamawiający:
Fundacja Biznes i Prawo
Puchalskiego 15
15-197 Białystok
tel/fax: 85 732 02 58
adres e-mail: biuro@biznesiprawo.eu
II. Miejsce publikacji ogłoszenia:
- strona internetowa Zamawiającego: https://www.fundacjabip.pl/
III. Tryb udzielenia zamówienia:
Postepowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą rozeznania rynku, określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 o znaku MR/H 2014-2020/23(3)07/2017 z dnia 19 lipca 2017 r., tym samym nie stanowi przedmiotu zamówienia publicznego w ramach przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. Nr 113, poz. 2164).
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie wizji własnego rozwoju w oparciu o potrzeby, wartości i indywidualny potencjał, identyfikowanie i eliminowanie barier do dalszego rozwoju, znalezienie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym, a także zwiększenie pewności siebie poprzez wzrost samoświadomości ( 5h/UP łącznie 250h).
- Wykonawca deklaruje gotowość do realizacji wskazanych zadań w miejscu i wymiarze godzinowym uzgadnianych każdorazowo z Zamawiającym.
- Zamawiający zapewni salę do prowadzenia zajęć.
- Wykonawca zobowiązuje się do osobistego przeprowadzenia zajęć (w przypadku podmiotów gospodarczych – przez osoby wskazane w ofercie), zgodnie z ustalonym harmonogramem w pomieszczeniach udostępnianych przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania materiałów na zajęcia zgodnych z ich tematyką.
- Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji zajęć – list obecności uczestników, harmonogramów zajęć, kart doradztwa (karta spotkań z superwizorem).
- Wykonawca zobowiązuje się do informowania na bieżąco Zamawiającego o przypadkach nieobecności Uczestników na zajęciach.
- Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu, wskazującego na prawidłowe wykonanie zadania w projekcie, uwzględniającego liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie.
- Okres współpracy zostanie określony w umowie i zawierać się będzie w okresie od 01.07.2019 r. do 28.02.2021 r.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dojazdem na zajęcia (wszelkie koszty dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia itp.).
- KOD CPV:
CPV80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju
V. Termin wykonania zamówienia:
od 01.07.2019 do 28.02.2021 r.
VI. Miejsce wykonania zamówienia:
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: powiat bielski, siemiatycki, wysokomazowiecki, hajnowski, zambrowski, kolneński, łomżyński i miasto Łomża
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. Warunki udziału w postępowaniu:
- W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej), którzy spełniają wszystkie warunki łącznie określone w niniejszym zapytaniu ofertowym (posiadają wymagane doświadczenie oraz kwalifikacje) oraz wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
- O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki (warunki dopuszczające):
1) Warunek dopuszczający nr 1: Wymagane doświadczenie zawodowe w danym obszarze merytorycznym. Oferty, które nie spełniają powyższego warunku nie będą brane pod uwagę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku dopuszczającego na zasadzie „spełnia – nie spełnia”, na podstawie dołączonych do oferty:
a) sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Rozeznania rynku – Formularz ofertowy oświadczenia oferenta w przedmiocie posiadanego doświadczenia w wyżej wymienionym zakresie,
b) sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Rozeznania rynku wykazu usług oraz załączonych referencji, zgodnie z wykazem w Załączniku nr 3, załączonego CV (ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i własnoręcznym podpisem), udostępnionych kopii dokumentów potwierdzających doświadczenie (świadectwa pracy, umowy cywilno-prawne, protokoły odbioru szkoleń / doradztwa, itp.)
Oferty, które nie spełniają powyższego warunku nie będą brane pod uwagę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku dopuszczającego na zasadzie „spełnia – nie spełnia”, na podstawie oświadczenia Wykonawcy zamieszczonego w Załączniku nr 1 do Rozeznania rynku – Formularz ofertowy.
- Wykonawca akceptuje prowadzenie zajęć we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, bez możliwości ich zmiany (pełna dyspozycyjność).
- Wykonawca oświadcza, że po uwzględnieniu liczby godzin związanych z Zamówieniem łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 1- Formularz ofertowy.
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 1- Formularz ofertowy.
- Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Oferentami i Zamawiającym.
7.2. Wykaz oświadczeń i/lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
- w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
- oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Rozeznania rynku;
- oświadczenia dotyczące spełniania warunków dopuszczających sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Rozeznania rynku – Formularz ofertowy;
- wykaz wykonanych głównych usług w danym obszarze merytorycznym wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Rozeznania rynku oraz dołączyć potwierdzenia w postaci referencji, zaświadczeń, świadectw pracy, umów cywilno-prawnych, itp.
- wykaz posiadanego wykształcenia, który należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Rozeznania rynku oraz dołączyć podpisane CV wraz z kopiami dyplomów ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, wraz z datą i podpisem Zamawiającego;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Rozeznania rynku w przypadku składania oferty przez firmę;
- aktualny na dzień składania oferty wydruk z CEIDG lub KRS (w przypadku, gdy oferent jest przedsiębiorcą).
2). Wykonawca oświadcza, że po uwzględnieniu liczby godzin związanych z Zamówieniem jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie. W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 1 Formularz ofertowy.
VIII. Kryteria oceny:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierować następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
Cena brutto – 100 %
Cena brutto za 1 godzinę zegarową zajęć (C) – 100% – oferta najkorzystniejsza cenowo (najtańsza) otrzyma 100 pkt. Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty w kryterium zostanie wyliczona według wzoru:
C=Cmin/ Cbad. X 100 pkt.
gdzie:
C- liczba punktów oferty badanej za kryterium „cena”
Cmin – najniższa cena brutto oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia wśród wszystkich nadesłanych ofert nie podlegających odrzuceniu
Cbad. – cena brutto oferty badanej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku uzyskania przez trzech oferentów takiej samej ilości punktów, wybrany zostanie oferent z większym doświadczeniem zawodowym w dziedzinie zgodnej z tematyką przedmiotu zamówienia, a jeśli nadal nie będzie możliwy wybór oferenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z oferentami, zajmującymi najwyższe miejsce w liście rankingowej.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Wymagania podstawowe:
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej w sposób czytelny i przejrzysty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postepowania
- do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami zapytania ofertowego oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami – załącznikami
- Cena:
- oferta powinna zawierać cenę za 1 godzinę zegarową zajęć podaną w polskich złotych (PLN) w kwocie brutto, tzn. powinna zawierać podatek VAT lub inne podatki i składki ubezpieczeniowe (w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej).
- cena przestawiona w ofercie powinna zawierać pełny koszt dla Zamawiającego.
- Tryb udzielania wyjaśnień do oferty.
- każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści przedmiotowego zapytania.
- osobą uprawnioną do kontaktów w sprawie zapytania jest:
PAWEŁ BACKIEL, tel. +48 501 514 055 , email: pawel.backiel@gmail.com
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę (z jedną ostateczną ceną); złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub wariantowe (w tym tzw. oferty wariantowej)- spowoduje odrzucenie ofert złożonych przez tego Wykonawcę.
- Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (wskazane, by była również opieczętowana) lub przez osobę(y) uprawnioną(e) oraz oznaczona co do nazwy i adresu Wykonawcy np. przez opatrzenie oferty pieczęcią firmową. Przez osobę(y) uprawnioną(e) należy rozumieć odpowiednio:
a) osobę(y), która(e) zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowym i oraz odpowiednimi przepisami jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym;
b) pełnomocnika lub pełnomocników Wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła(y) osoba(y), o której(ych) mowa w pkt. 5.a). Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty.
c) pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) musi zostać załączona do oferty. - Do oferty muszą być załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami zapytania ofertowego oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorami: załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje i dane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
– żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie zamówienia,
– unieważnienia postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postepowania bez wyboru oferty,
– odrzucenia oferty z rażąco niską ceną. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
X. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres: Fundacja Biznes i Prawo „Rozwijaj się, działaj i zarabiaj !”, ul. Warszawska 44/1, 15-077 Białystok, w terminie od dnia 06 lipca 2019 r. do dnia 13 lipca 2019 r. do godziny 16:00. Oferty, które wpłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 732 02 58 od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-16:00.
Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
Paweł Backiel – (85) 732-02-58, +48 501 514 055, e-mail: pawel.backiel@gmail.com
XI. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XII. Wykluczenie
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
5) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
XIII. Zmiany w umowie
- Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w Zapytaniu ofertowym oraz określił warunki takiej zmiany.
- Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
- a) zaistnienia omyłki pisarskiej,
- b) zmiany danych teleadresowych,
- c) zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
- d) dopuszcza się możliwość zmiany terminu doradztwa składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
– jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w doradztwie nie zostanie zakwalifikowana odpowiednia liczba uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
– jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie doradztwa (w szczególności: choroba trenera/doradcy, siła wyższa),
– jeżeli Zamawiający w dniu wykonania usługi nie będzie posiadał niezbędnych zezwoleń, umów, akredytacji.
- Strony umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania o każdej zmianie danych w dokumentach rejestracyjnych oraz innych danych wymienionych w umowie a mających wpływ na jej ważność.
- Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnego aneksu, potwierdzonego podpisami przez obie strony.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku decyzji o dofinansowaniu lub wstrzymaniu dofinansowania projektu.
XIV. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XV. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie wszystkich Oferentów, których Oferty zostały złożone w terminie i nie zostały wykluczone z postępowania.
- Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę spośród złożonych ofert.
Wykaz załączników: